Subvenció Departament de cultura per la conservació i reparació dels grafitis i dibuixos de presoners de la Guerra Civil Espanyola dins l'esglèsia de Santa Maria de Castelló de Farfanya

L'ajuntament va desenvolupar el passat mes d'agost de 2022 la conservació i reparació dels grafitis i dibuixos de presoners de la Guerra Civil Espanyola dins l'esglèsia de Santa Maria de Castelló de Farfanya. El restaurador d'aquesta actuació ha estat Ramon Solé Urgelés. Aquesta actuació ha tingut un cost de 3.479,96€ dels quals 1.739,98€ han sigut subvencionats pel Departament de Cultura i 1.739,98€ els ha assumit aquest Ajuntament.

DIJOUS 09 FEBRER 2023

L'il·lm. Sr. Omar Noumri i Coca, alcalde de Castelló de Farfanya i el Sr. Albert Turull i Rubinat, director de SSTT del Departament de Cultura a Lleida, a la presentació del mural amb els tres av