Relació amb els mitjans de comunicació i transparència

DILLUNS 03 FEBRER 2020

El treball de comunicació és una tasca amb múltiples variables que es retroalimenten entre si. L'objectiu principal és arribar a un nivell de transparència que permeti que la ciutadania confiï en les decisions i els moviments o accions que el govern municipal va enllestint, tanmateix amb l'objectiu de millorar la vida dels castellonins i castellonines. De la mateixa manera, la transparència permet regular o canviar les crítiques destructives per altres eines que permetin caminar tots cap a una mateixa direcció, rebent crítiques constructives i amb voluntat de millora col·lectiva, mai en benefici personal. El govern municipal continuarà treballant per la transparència i la bona relació amb els mitjans de comunicació.

Compartim la notícia del passat 31 de gener a Balaguer TV sobre la retirada dels 10 salzes a Balaguer TV: https://www.balaguer.tv/ajuntament-de-castello-de-farfanya-retira-deu-salzes-en-mal-estat-de-la-llera-del-riu/

De la mateixa manera, avui a les 14:00 als informatius de Lleida TV informaran sobre la posada en marxa de la fibra òptica a Castelló de Farfanya.