Recordatori TAXES administratives (2015)

DIJOUS 27 FEBRER 2020

Pel compromís ferm del govern de l'Ajuntament amb la transparència i la voluntat de realitzar canvis en matèria de facilitar informació pel conjunt del municipi, es publica la taula on poden veure les taxes dels tràmits i expedició de documents administratius de l'Ajuntament SEGONS LA NORMATIVA VIGENT DES DE 2015.

Creiem que democratitzar la informació és un pas important pel bon funcionament del municipi, per evitar malentesos i aconseguir UNIR Castelló de Farfanya, deixant de banda les coses que generen tensions innecessàries i fent pinya per continuar millorant conjuntament. Com va afirmar l'equip de govern i el mateix alcalde durant l'última sessió de ple del Consistori, "S'ha d'acabar amb les dinàmiques <<això sempre ha estat així>> i canviar el funcionament, s'ha de complir la normativa sigui qui sigui".