Comunicat de l'Ajuntament -27 de Març-

DIVENDRES 27 MARÇ 2020

L'equip de Govern de l'Ajuntament de Castelló de Farfanya i en el seu nom l'Alcalde Omar Noumri Coca, volem transmetre l'enorme esforç que els vilatans i vilatanes de Castelló de Farfanya estan realitzant durant aquestes setmanes difícils per tothom.
Agraïm sincerament a tothom qui està respectant el confinament, amb seriositat i compromís ferm amb l'objectiu de parar aquesta pandèmia originada pel Sars-cov-2 (coronavirus).

Tanmateix, a tots aquells que han ofert els seus serveis en activitats destinades al bé comú, la botiga, la farmàcia, els treballadors de l'Ajuntament, així com a tota la Pagesia i Ramaderia del nostre municipi, i qualsevol sector que estigui col·laborant, també voluntariat. De la mateixa manera, agraïm a tothom qui ha compartit les seves opinions i preocupacions sobre com actuar, sempre amb finalitats honestes i d’aportació.

Des de l'Ajuntament treballem per compartir la informació més important i efectiva per aportar el nostre granet de sorra i que ningú se senti desatès. Seguim treballant i recordem el número de telèfon del qual disposem per realitzar els tràmits administratius de competència de l'Ajuntament i alleugerar, en la mesura del possible, les preocupacions individuals enmig de l'estat d'alarma global que patim. (telèfon d'atenció de 9h a 14h, Dilluns-Divendres per a tràmits administratius 973 42 80 07 i al Mail: ajuntament@castellofarfanya.ddl.net).

Insistim severament a la minoria que no està respectant el confinament, que si us plau preguin les mesures recomanades i obligatòries de confinament, per respecte i solidaritat amb els col•lectius de risc del nostre municipi, on s'inclouen familiars i amics. Insistim, no ho facis només per a tu, fes-ho pels que t'envolten. Però FES-HO. Igualment, tothom tenim familiars que trobem a faltar i ganes de sortir al carrer, però recordem que el confinament i l’estat d’alarma PROHIBEIX rotundament la mobilització de municipis o ciutats sinó és per motius d'assistència a tercers amb problemes de dependència. Per tant, condemnem severament la mobilitat per raons egoistes de persones que no respecten el confinament, sent culpables de potenciar el risc de contagis als municipis on van i demostrant irresponsabilitat, ignorància i falta de tolerància. Com Ajuntament seguim en contacte constant amb els serveis sanitaris, d'emergències i protecció civil, així com amb les forces de seguretat. I actuarem en conseqüència davant la vulneració d'aquestes prohibicions.

Les mesures de confinament que estem portant a terme ens permeten continuar afirmant que no tenim cap cas al nostre municipi, però, volem transmetre un missatge de solidaritat i molta força a la resta de municipis afectats, desitjant una ràpida recuperació a tots els afectats i a les seves famílies. Finalment apel·lem a la paciència i responsabilitat de tothom, perquè només així ens en sortirem entre tots i totes.