Resultats del concurs nadalenc de decoració

DILLUNS 30 DESEMBRE 2019

El Concurs Ecològic de l'Ajuntament de Castelló de Farfanya ha estat tot un èxit! Ja tenim els guanyadors, que han estat seleccionats tal i com expressen les bases legals del concurs, mitjançant la votació secreta dels 5 membres del jurat a sobre tancat.

Des de l'Ajuntament volem donar les gràcies per l'àmplia participació i implicació dels castellonins i castellonines, des dels més petits als més grans, per fer que el concurs s'hagi celebrat i tots plegats hàgim col·laborat d'alguna manera amb l'ús de material reutilitzable i reciclable per l'enlluernament dels balcons i façanes.

La puntuació ha girat en torn a tres pilars:

1) Materials utilitzats 50%

2) Disseny i originalitat 25%

3) Treball i Esforç 25%

El primer premi és per la decoració del Carrer Comtes d'Urgell nº3 amb 45,5 punts!

El segon premi és per la decoració del Carrer Hospital nº5 amb 43,5 punts!

El tercer premi és per la decoració del Carrer Torrent nº24 amb 42,5 punts!

Gràcies per a tots els participants!

Ens veiem el dia 5 de gener amb l'arribada dels reis mags d'Orient a Castelló de Farfanya!
ELS PREMIATS PODEN PASSAR A RECOLLIR ELS PREMIS A PARTIR DEL 13 DESEMBRE