Felicitacions de Nadal Ecològiques 2019

DIVENDRES 20 DESEMBRE 2019

Des de l'Ajuntament de Castelló de Farfanya hem dissenyat una felicitació nadalenca amb molt de sentiment!
Hem volgut transmetre una voluntat real d'apropament a tots i totes les castellonines de forma transparent, una voluntat de progrés tant en l'àmbit individual com en l'àmbit col·lectiu per l'any 2020.
I com estem acostumats, des de l'Ajuntament tenim l'obligació com a institució de respectar el medi ambient.
Per tant, aquesta felicitació que podeu veure a la imatge ha estat elaborada amb material ecològic, per aportar el nostre petit gra de sorra, encara que som conscients què es necessita molt més per solucionar aquest tipus de problemàtiques.

Us compartim el text de la felicitació per si encara no us ha arribat la vostra o ens seguiu des d'altres localitats:

Estimats veïns i veïnes,
Volem escriure aquesta carta amb total transparència i sinceritat a tots i totes.

El Nadal ha arribat un cop més a les
nostres vides. Es tracta d’una època plena d’emocions on els valors fonamentals afloren i ocupen un espai determinant.

Tot i que amb el pas del temps perdem coses importants, hem de procurar que el Nadal es mantingui com una cosa brillant i que tornem a la nostra fe més infantil.

Volem transmetre valors com l’esperança, la voluntat i les ganes de continuar treballant per encetar una etapa més pròspera i més tolerant.

Hem d’afrontar l’any 2020 amb germanor, unitat i determinació que ens permeti no només créixer com a poble sinó també de forma individual, com a persones, seguint l’essència d’aquestes festes.

Per tot plegat, us desitgem unes bones festes i un magnífic any nou.

Omar Noumri Coca – Alcalde de Castelló de Farfanya.

(fotografia: gentilesa de Santiago Desongles Roma)