CONCURS NADALENC DE DECORACIÓ DE FAÇANES, BALCONS I ESTABLIMENTS

Bases del concurs

DIJOUS 21 NOVEMBRE 2019

ECO-CONCURS DE DECORACIÓ DE BALCONS, FAÇANES I ESTABLIMENTS NADALENCS A CASTELLÓ DE FARFANYA

Aquest Nadal l’Ajuntament de Castelló de Farfanya ha preparat un concurs sobre decoració de balcons, façanes i establiments de tot el poble amb l’objectiu de fomentar valors positius i ecològics per tothom. Us convidem enèrgicament a participar i posar un petit gra de sorra pel medi ambient, amb atractius premis!

Bases del Eco-Concurs

1. La participació és oberta a tothom qui vulgui decorar la seva façana, balcó o establiment.

2. Es valorarà molt la utilització de materials que permeti el seu reciclatge, com per exemple: plàstic, cartró...

3. La inscripció és gratuïta i es pot enregistrar a l’Ajuntament des del 25 de novembre fins el 16 de desembre. Horari: 9:00-14:00

4. Les façanes, balcons i establiments que participin han d’estar engalanades a partir del 16 de desembre

5. El jurat estarà format pels presidents i presidentes de les entitats del poble i un representant de l’Ajuntament

6. Els criteris que valorarà el jurat seran:

• L’originalitat

• Materials reciclables

• Disseny

• Esforç / Treball

1. Les deliberacions seran secretes i inapel·lables. El veredicte es farà públic el divendres 30 de desembre. Es publicarà a les xarxes socials de l’Ajuntament (Ebando, pàgina web, Instagram, Facebook)

2. Els premis es distribuiran de la següent manera:

• PRIMER PREMI: 100€

• SEGON PREMI: 75€

• TERCER PREMI: 50€

1. Més informació a l’Ajuntament de Castelló de Farfanya.